Evazionistii

Astazi nu mai omor pe nimeni….de astazi insa am sa va tratez pe toti cu emfaza.De astazi identitatea mea ramane ura, singura mea energie in folicului careia odata convietiau Tandretea si Afectiunea.Nu meritati – fiindca nu merit!Ranile mele inca deschise…in amintirea ciobului!Mi se spune des ca tot ceea ce postez e o monografie a durerii…Poate asa este!Poate ca printre putinii care au avut vocatie la ea…am fost eu.Sunt un alchimist al ei…o cunosc sub toate formele posibile…Mi-am dedicat viata antonimului ei si…am revelat-o tocmai pe ea!Ciudat….acum constat antinomia….durerea si fericirea sunt inseparabile…nu pot exista una fara de cealata!Am cunoscut dezamagiri, debusolari v-am cunoscut pe voi a caror linisti sunt bataile ciocanului in cuiele unui sicriu…v-am cunoscut atat de bine singuratatile, capitularile, deznadejdea….V-am cunoscut atat de bine in sufletul meu, corespondentul vostru era dintotdeauna acolo…Viata e mai mult dect o uiversitate a suferintei…insa nici asta acreditata!V-am ascultat ereziile, consolarile…toate senil de mecanice, toate lipsite de identitar..disperarile, nelinistile…Voi, care ati cautat forma de pacat ce va poate asigura mantuirea!Voi, evazionistii, voua a carei carne e supusa testelor pentru consum…al stiti voi cui!Obiecte de cult…sexual…exhibitionisti creatori de progenituri ale sacrilegiului….complici ai degradarii si blasfemii ale inocentei din ochi nenascuti inca.Voua risipitorilor de Dumnezeu, voua din a caror guri curg rauri de minciuna…voua a caror ochi sunt oceane de minciuna si adevaruri alterate…voua a caror atingeri le simt asemeni sarmei ghimpate sugrumandu-ma.Pastrati-va nealterati in sufletul meu…caci voi sunteti…energia mea vitala…alimente necesare existentei urii…singura mea energie creatoare…evazionistilor!!!

Leave a comment